joi, noiembrie 04, 2010

"Biscuiti cu crema de ciocolata"

Pentru crema: 50 g frisca lichida, 100 g ciocolata neagra,o lingurita de brandy.
Batem untul moale(lasat la temperatura camerei cel putin 15 minute) cu zaharul praf,adaugam lingura de suc de lamaie si oul batut,amestecam bine cu un tel si adaugam toata faina cernuta deodata.
Amestecam  bine cu o lingura de lemn.
Punem acest aluat intr-un sac á poshe si formam biscuiti pe o tava tapetata cu hartie de copt(mie parca mi-a fost cam moale aluatul si nu au iesit biscuiti in forma care voiam....asta e !).
Coacem in cuptorul preincalzit la 180ºC timp de 8-10 minute.
Lasam biscuiti la racit pe un gril si facem crema.
Punem 50 g frisca lichida la incalzit,inainte de a incepe sa fiarba luam de pe foc si adaugam ciocolata neagra maruntita si lingurita de brandy.
Amestecam pana se topeste ciocolata.
Cu aceasta crema ungem abundent un biscuite si acoperim cu un alt biscuite.
Presaram cu zahar pudra.
Pofta buna!!! 
Imi cer scuze.....am uitat sa fac poze la anumite faze(cum ar fi,prepararea cremei)!!!
 











33 de comentarii:

Annie spunea...

Judy que delicia me llevaria varios para acompañar el cafe.
Besos

Unknown spunea...

Da, par delicioase si bune pentru zile speciale si pentru zile de toamna. Multumesc!

Eniko spunea...

Ce mult imi plac biscuitii!!!Dimineata la ceai sau cafea sunt o delicatese. Imi place foarte mult forma lor initiala, inainte de coacere. Felicitari draga mea Judy, imi place la nebunie ceea ce faci. O sa ma inspir de la tine. Te pup draga mea!!!

Micul spunea...

Super faini si buni.Arunca-mi si mie vreo doi, ca prea mi-ai facut pofta.
te pup si-ti doresc weekend placut.

angi spunea...

DELICIOSI!!!
Yami!!!Yami!!!

Bianka spunea...

Valami csodásan néz ki

geta spunea...

mai ai cativa si pentru mine?Daca nu,lasa ca fac si eu zilele astea!Multumesc de idee!Un sfarsit de saptamana minunat!

Luciana spunea...

Bravissima Judy!!! sono buonissimi...uno tira l'altro...un abbraccio :)

Gabriela spunea...

buonissimi!!!ne voglio anche io un po!au iesit super faini!weekend placut draga mea!pupici!

Judy (Erzsébet Iudith Fat) spunea...

Annie,te espero..asi tomamos un cafecito huntas,con galletas incluidas!Un beso!!!

Judy (Erzsébet Iudith Fat) spunea...

Ionel,multumesc!!!Salutari si La multi ani inca o data lui Andrei!!!

Judy (Erzsébet Iudith Fat) spunea...

Enikö,multumesc mult!!!Te pup draguta mea!!!

Judy (Erzsébet Iudith Fat) spunea...

Micule...deschide geamul ca vin!!!!
Te pup!!!

Judy (Erzsébet Iudith Fat) spunea...

Angi,multumesc mult!!!Imbratisari scumpa mea!!!

Cool Chic Style Fashion spunea...

Bellissimi e golosi :) ciao
buona serata

Judy (Erzsébet Iudith Fat) spunea...

Bianka,köszi szépen!!!

Judy (Erzsébet Iudith Fat) spunea...

Geta,pentru tine cu mult drag las cativa......dar mai bine fa-i tu ca o sa se intareasca pana ajung ai mei la tine :-)!!!Sfarsit de saptamana minunat si tie!!!!

Judy (Erzsébet Iudith Fat) spunea...

Luciana,grazie,sei tropo gentile!!!
Un grosso bacio!!!

Judy (Erzsébet Iudith Fat) spunea...

Stefania,grazie tesoro!!!Buona serata anche a te!!!

Judy (Erzsébet Iudith Fat) spunea...

Gabriela con molto piacere!!!Te pup draguta mea gospodina!!!

Gabriela, clavo y canela spunea...

Judy, está genial el paso a paso, y una delicia para la merienda
besos
Gaby

pansy spunea...

sunt moi sau crocanti biscuitii ?pe mine ma intereseaza o reteta de biscuiti moi nu crocanti,de aia te intreb.

Hiperica di Lady Boheme spunea...

Sono meravigliosi!!!! Una vera golosità!!! complimenti, un abbraccio

Doinitza`s cakes spunea...

frumoasa melodia,peisajele si in special gustosi biscuiti,nu ma pot opri din ras,i-ai scris la Marcu ca socrul tau isi iubeste vitica mai mult ca nevasta,tare esti haioasa,duminica placuta,te pup dulce

Unknown spunea...

Love Story cu biscuiti umpluti, combinatie nimerita,i-miplace!!Mi-ar fi placut sa l-e gust...dar distanta e mare... Felicitari pt. biscuiti, arata super,si alegerea melodiei, la fel de inspirata, ca de obicei!!
pupici...

Unknown spunea...
Acest comentariu a fost eliminat de autor.
Anonim spunea...

D E M E N T I A L I !!!!!Fac si io...super arata si cred ca-s bestiali!

Judy (Erzsébet Iudith Fat) spunea...

Gabriela,muchas gracias!!!Un beso cariño!!!

Judy (Erzsébet Iudith Fat) spunea...

Pansy,da, sunt moi,fragezi....buni!!!Iti recomand reteta cu drag...te pup!!!

Judy (Erzsébet Iudith Fat) spunea...

Lady,grazie mille!!!Un grande ,grande abbraccio!!!

Judy (Erzsébet Iudith Fat) spunea...

Doinitza....asa este nu-i de ras :-D !!!Cand il aud cum vorbeste cu vaca....
Te pup draga mea prietena!!!

Judy (Erzsébet Iudith Fat) spunea...

Jocok....eu ti-am spus mereu sa te muti mai aproape!!!!Te imbratisez prieten drag!!!!

Judy (Erzsébet Iudith Fat) spunea...

Ana Maria,multumesc draga mea draga!!!Sa-mi spui daca va plac(la mine Nicoló i-a mancat aproape pe toti).

Bine ati venit !!!