luni, noiembrie 08, 2010

"Lasagna II "


Am vazut in urma cu cateva zile(poate chiar mai mult)la Mariana ,
lasagna....mi-a facut o pofta......!!!!
Sambata am facut ragu(sos de rosii cu carne macinata)bolognese si Duminica m-am pus pe treaba.....iaca ce a iesit:
Am folosit ciuperci la borcan,mozzarella,parmezan,ragu de carne(reteta pentru ragu aici),masline,foi de lasagna,si sos besciamel(eu am folosit putin).
Nu am fiert foile inainte pentru ca sunt subtiri si daca se foloseste un sos mai lichid si se lasa putin mai mult la cuptor  se inmoaie si sunt perfecte.
Am pus pe fundul tavii putin ulei,am asezat foile,am pus sos,ciuperci,masline taiate,branza parmezan rasa ,mozzarella taiata cuburi si putin sos besciamel.
Am asezat un al doilea strat de foi,sos,branza si tot asa pana la epuizarea ingredientelor.
Ultimul strat a fost de sos si branza.
Am bagat la cuptor,la 190ºC pentru 45-50 de minute.O bunatate!!!!
Pofta buna!!!
 










28 de comentarii:

Mariana spunea...

De cum ai postat ,am intrat si admirat cum ti-a iesit!
F.F.faina si buna!
De atunci ma chinuii sa-ti las un comentariu,dar sper acum sa mearga!

Agenda di Nico spunea...

Lasagne ...o bunatate !
Imi place mult varianta ta!
o saptamana buna..ciao!

angi spunea...

Tare gustoasa trebuie sa fie!Mark m-a intrebat cand le fac si lor,asa ca in curand ma apuc si eu de lucru:)...pana atunci admiram si ne saturam privirile!

sara & Miki spunea...

Ce pofta mi-ai facut... nu am facut cam de multisor. Pupici1

Bianka spunea...

Gyönyörű imádom

Gabriela spunea...

foarte faina ti-a iesit Judy si parca m-as infige si eu la o portie!sa stii ca nici eu nu fierb foile le pun mereu crude si ies asa de faine...moi si foarte gustoase!te pup cara!

Cool Chic Style Fashion spunea...

Una lasagna ricca e gustosa , la mangerie molto volentieri, ciao baci

Judy (Erzsébet Iudith Fat) spunea...

Mariana,multumesc mult!!!!Te pup si sper sa nu mai ai probleme cu comentariile!!!!

Judy (Erzsébet Iudith Fat) spunea...

Nicoleta,multumesc mult!!!O saptamana frumoasa sa ai si tu!!!!

Judy (Erzsébet Iudith Fat) spunea...

Angi,ma bucur ca retetela mele sunt pe gustul vostru!!!Pupici!!!!

Judy (Erzsébet Iudith Fat) spunea...

Sara,da-i bataie atunci!!!!Imbratisari!!!

Judy (Erzsébet Iudith Fat) spunea...

Bianka,köszi!!!!

Judy (Erzsébet Iudith Fat) spunea...

Gabriela,esti invitata mea la o portie!!!!Te pup draguta mea!!!

Judy (Erzsébet Iudith Fat) spunea...

Stefania,grazie mille!!!Un bacio!!!

Eniko spunea...

Pffffaii!!!Imi pica din gura cand vad asa ceva. Minunat!!!Judy draga e de nota 20!!!Te pup!!!

Hiperica di Lady Boheme spunea...

Che bontà!!! Una ricetta eccellente, molto appetitosa!!! Complimenti, un bacione

Liana10 spunea...

Ce lasagna apetisanta! Se cere un pahar de vin rosu ;-)

Unknown spunea...

Imi era pofta de ceva bun , asa ca m-am asezat la masa: sa am pofta, la cum arata!

Adi spunea...

Muie la iehovisti, mormoni si atei!

Judy (Erzsébet Iudith Fat) spunea...

Enikö,scuze pentru raspunsul intarziat....am lipsit mai multe zile,merg in paralel cu doua locuri de munca,una noaptea si alta ziua(ma rog,ziua pana la ora 13)si abia mai apuc sa ma ocup un pic de Nicoló si sa ma odihnesc.Iti multumesc mult pentru cuvintele frumoase!!!Te pup si sa ai o seara frumoasa!!!

Judy (Erzsébet Iudith Fat) spunea...

Lady,carina come sempre!!!Un grosso bacio bella!!!!

Judy (Erzsébet Iudith Fat) spunea...

Liana,nu refuz un pahar de vin rosu!!!

Judy (Erzsébet Iudith Fat) spunea...

Ionel,sa va fie de bine!!!!O saptamana frumoasa iti doresc!!!!

furnicuta boscodina spunea...

Cand ai scris ultima oara de mana? Cand ai scris ultima oara o poveste? Scrie cu noi povestea de Craciun :)

Gabriela spunea...

ooooo!!!uuuu!ci sei?ma dove sei sparita,stai bene?sa nu-mi spui ca ai plecat in vacanta de craciun de pe acum ca sant invidioasa ne'?fata dane un semn de viata ca prea mult ai lipsit de la apel ne'?te pupik draga mea si astept vesti!

Doinitza`s cakes spunea...

n-am facut niciodata,cred ca asa calde ti se topesc in gura,deja imi ploua-n gura,pe unde esti?te pupic,fato

Gabriela spunea...

Cara mia,te joci cu nervii mei?unde umbli,daca te distrezi e ok, daca nu macar spunene,ca eu sant tare ingrijorata!te pupik draga mea si abia stept vesti de la tine!o seara buna!

Judy (Erzsébet Iudith Fat) spunea...

Gabita,sunt aici.....obosita dar ok!!!Imi cer scuze ca nu am mai dat nici un fel de semn dar nu am avut timp nici sa respir!Lucrez schimb de noapte si schimb de dimineata(sunt doua locuri de munca..... merg asa pana ma hotarasc la care raman)....abia mai am timp sa ma odihnesc cateva ore(3-4)si sa ma ocup de Nicoló!Te pup si-mi pare tare rau ca-ti fac griji!!!Multumesc mult!!!

Bine ati venit !!!