duminică, martie 20, 2011

Chec cu zmeura,migdale si bezea

200 g faina , 1 lingura drojdie uscata , 170 g unt moale , 180 g zahar praf , 3 oua batute , 80 g migdale macinate , 1 lingurita esenta de migdale , 330 g zmeura .
Pentru bezea:1 albus de ou , 150 g zahar praf , 1 lingura de sirop de zmeura , 1 lingura de budinca de vanilie sau zmeura , bucati sau felii de migdale pentru decor.
Cernem faina impreuna cu drojdia intr-un bol mare,adaugam untul moale,zaharul,ouale batute,faina de migdale si esenta.
Mixam bine si adaugam 280 g de zmeura pisata cu furculita.
Turnam aluatul intr-o tava de chec unsa cu unt si bagam la cuptorul preincalzit la 160ºC pentru 40-45 minute.
Dupa ce s-a racit putin checul,scoatem din tava pe un gratar si lasam sa se raceasca in totalitate.In timp ce checul se raceste pregatim bezeaua.
Batem albusul cu zaharul,siropul si budinca cateva minute,punem vasul pe aburi  si continuam sa batem pana se devine o bezea lucioasa si tare.
Cand checul s-a racit ,turnam peste el bezeaua si ornam cu migdale si zmeura ramasa.
                                            Pofta buna!!!
 











12 comentarii:

felis spunea...

Arata delicios!!!

Hiperica di Lady Boheme spunea...

E' fantastico, una vera delizia!!! Baci e felice domenica

pansy spunea...

ce delicios trebuie sa fie !

Federica Simoni spunea...

mette l'acquolina solo a guardare!!complimenti!

sara & Miki spunea...

Zmeura cred ca-i da un gust aparte. Imi place, pup!

Bianka spunea...

Remek kis sütemény, nagyon guszta

Eniko spunea...

Nu-mi vine sa cred!Ce bine arata, dar ce gust bun va avea!!!Salivez!!!A venit vara in Spania Judy draga de faci atatea bunatati cu fructe de vara? Abia astept sa apara si la noi aceste fructe sunt preferatele mele. De la capsuni la rozinchini, orice :) Sa ai o saptamana minunata draga mea prietena!Te pup si te imbratisez cu drag!!!

angi spunea...

Eu abia saptamana trecuta am tuns zmeurisul din gradine(adica Sorin l-a tuns,eu am curatat doar in urma lui:)),iar tu faci deja prajituri cu zmeura...
Nu-i drept!:)
Oricum arata suuuuuuuuper!

Cool Chic Style Fashion spunea...

E' molto bella e buona complimenti ciao

Doinitza`s cakes spunea...

bine zice Angi profiti ca nu gasim fructele si ne faci pofta cu ele,cu asa o bunatate sa tot vi pe la noi :-))))).pupicei

April spunea...

Zana Dulciurilor ne-a rasfatat din nou cu bunatati de neuitat!
O pofta ce am.....

Judy (Erzsébet Iudith Fat) spunea...

Va multumesc tuturor pentru vorbele voastre...sunteti niste dragute!!!
Va pup cu drag!!!

Bine ati venit !!!