marți, iunie 14, 2011

Tarta cu mascarpone si mere

Azi am preparat o tarta (adica au iesit doua pana la urma...dar au disparut ca prin minune)foarte rapida si foarte gustoasa....merita incercata! 
Pentru blat :200 g faina , 60 g zahar praf , 140 g unt moale.
Pentru crema:500 g branza mascarpone , 1 ou intreg , 100 g zahar , 40 g migdale macinate(merg si nuci) , o lingurita de lichior , 2 mere , 2 lingurite de scortisoare , 3 linguri zahar.
Se amesteca bine untul moale cu faina si cu zaharul praf pana iese un aluat moale.
Se unge o tava rotunda de maxim 22 cm diametru (va recomand tavile de silicon pentru ca alfel nu reusiti sa scoateti prajiturica din tava...asa cum nici eu nu am reusit,de aceeia nu am poza cu o felie:-) ),cu unt si se intinde aluatul in tava cu mainile (mie mi s-a parut ca iese foaia cam groasa si atunci am impartit aluatul  si bineinteles si branza in doua si am facut doua tarte) .
Se pune tava la frigider pana pregatim crema.
Se amesteca branza mascarpone cu zaharul,oul,lichiorul si faina de migdale,se curata merele si se taie cubulete mici pe care  se  amesteca cu zaharul si scortisoara.
Se scoate tava de la frigider, se toarna crema peste foaie si peste crema se aseaza merele.
Pe a doua tava in loc de mere am pus fructe de padure ce le aveam in congelator...le-am decongelat,amestecat cu zahar dupa gust si le-am presarat pe branza.
Se coc tartele la cuptorul preincalzit la 180ºC pentru 40 minute.
Au iesit doua minunatii de tarte!!!
                                            Pofta buna!!!











17 comentarii:

Hiperica di Lady Boheme spunea...

Una vera delizia, molto invitante!!! Complimenti, un bacione

sarah spunea...

foarte harnicuta esti.intai checul acum tarta.fericita familia ta cu asa multe bunatati :)
pupici

Rosita Vargas spunea...

excelente receta me encanta una verdadera delicia con manzanas,cariños y abrazos grandes.

pansy spunea...

cred ca baiatului meu o sa-i placa tare !

Annie spunea...

Judy nuevamente nos presentas una delicia la combinación del mascarpone y la manzana la encuentro delicada, me gusta mucho.
Besos

Dulcegarii culinare spunea...

Tavita cu fructe de padure e a mea ! :)) Apetisant rau! pupici

Eniko spunea...

Imi plac la nebunie fructele si tartele!!!!Abia astept si eu sa incerc retetele tale minunate!!!Te pup, Judy!

Marika spunea...

Nagyon jól néz ki mindkettő! Gratula, ügyes vagy!!!

Judy (Erzsébet Iudith Fat) spunea...

Lady,grazie mille cara!!!

Judy (Erzsébet Iudith Fat) spunea...

Sarah...ma straduiesc!!!Vai cat ma bucur ca esti aici!!!!Te pupitzez!!!

Judy (Erzsébet Iudith Fat) spunea...

Rosita,gracias...eres muy gentil!!!Un beso!!!

Judy (Erzsébet Iudith Fat) spunea...

Pansy lui sotu asa de mult i-a placut ca a mancat cea cu fructe de padure in cateva ore:-)!Sunt sigura ca-i va placea!!!

Judy (Erzsébet Iudith Fat) spunea...

Annie,gracias!!!Besos!!

Judy (Erzsébet Iudith Fat) spunea...

Dulcegari...esti invitata mea!!!

Judy (Erzsébet Iudith Fat) spunea...

Enikö,ma bucur mult ca-ti plac!Sa-mi spui daca le faci cum sunt ok? Te puuup!!!

Judy (Erzsébet Iudith Fat) spunea...

Marika,köszike!!!

Judy (Erzsébet Iudith Fat) spunea...

Bianka,köszi szépen!

Bine ati venit !!!