miercuri, noiembrie 09, 2011

Quiche "de toate"

Am facut aceasta tarta sarata cu resturi de prin frigider....aveam un dovlecel care incepea sa se duca...branzeturi pe cale sa expire...m-am tot gandit ce sa fac ...m-am pus pe treaba si a iesit asta. 
Pentru tarta facuta de mine(bineinteles ca se poate face dupa gustul fiecaruia si dupa resturile din frigider a fiecaruia)am folosit:
Pentru aluatul brisé :200 g faina , 100 g unt rece , putina sare , 70 ml apa foarte rece.Pentru umplutura: un morcov marisor ,un dovlecel cam de 130 g ,300 g spanac fiert si taiat marunt , 100 g branza parmezan , 150 g sunca presata , 150 g branza afumata , 3 oua , codite de arpagic , nucsoara , 250 g smantana dulce , sare si piper. 
Am curatat morcovul si dovlecelul ,le-am taiat cuburi mici si le-am calit vreo 10 minute in doua linguri de ulei la foc mic,am sarat si am lasat deoparte la racit.
In acest timp am facut aluatul :
Am framantat faina cu untul rece taiat cuburi si putina sare pana a devenit o masa nisipoasa ,apoi am adaugat apa putin cate putin pana a devenit o masa neteda si cu o consistenta buna de intins(nu turnati toata apa deodata pentru ca s-ar putea sa nu fie nevoie de toata cantitatea).
Am invelit aluatul in folie alimentara si am bagat la frigider o jumatate de ora.
Am fiert spanacul in apa cu sare si l-am taiat marunt.
Am taiat sunca si branza afumata cuburi.
Am pus smantana intr-un bol mai mare,am adaugat ouale ,parmezanul ras , sarea, piperul, nucsoara si coditele de arpagic taiate marunt.
Am amestecat bine , am adaugat sunca, branza afumata si legumele.
Am scos aluatul din frigider,am intins o foaie subtire si am acoperit cu ea o tava rotunda pe care am tapetat-o inainte cu hartie de copt.
Am gaurit aluatul cu dintii unei furculite si am turnat in ea umplutura.
Am indoit marginile si le-am uns cu smantana. 
Am copt in cuptorul preincalzit la 180ºC pentru 50 de minute. 
                                               Pofta buna!!!















10 comentarii:

Federica Simoni spunea...

mamma mia che buona!!!!!!!!!!!baci!

Bianka spunea...

Nagyon finom szeretem az ilyen ételeket

retete- ina spunea...

super,felicitari,o bunatate

angi spunea...

Tie toate-ti ies atat de apetisante!
Seara frumoasa!

Eniko spunea...

Ce idee ingenioasa!Super!!!Te imbratisez cu drag!!!!

Judy (Erzsébet Iudith Fat) spunea...

Federica, grazie mille!!!

Judy (Erzsébet Iudith Fat) spunea...

Köszi Bianka!

Judy (Erzsébet Iudith Fat) spunea...

Ina ,multumesc mult draga mea!!!

Judy (Erzsébet Iudith Fat) spunea...

Angi...nu chiar toate...mai am si esecuri sa nu crezi ca la mine totu-i perfect...departe perfectiunea :-) !! Te imbratisez cu drag!!!

Judy (Erzsébet Iudith Fat) spunea...

Enikö multumesc draguta!!! Te imbratisez si te pup!!!

Bine ati venit !!!